28.02.2018

Brødmåsså-Bloggeren.

Wow! Voldsomt med 7 helsider i magasinet Norsk Husflid, så bær over med at dette blir et skryteinnlegg. Har jo ikke før tenkt på meg selv som Brødmåsså-Blogger, men det er jo det jeg har vært i snart 10 år.

Denne uka kom Norsk Husflid 1-2018 ut med to artikler om meg som formidler av naturdekorasjoner. En artikkel var om bloggingen min som håndverker, og den andre artikkelen var en DIY om hvordan en kan bruke lav til å lage store påskeegg. Veldig gøy å lage disse eggene! 

Unner meg noen blomster til meg selv i dag....

Jeg blir alltid glad når et nytt nummer av Norsk Husflid kommer. Da setter jeg meg i godstolen og leser om ulike temaer og folk innen håndverk og kunsthåndverk rundt om i landet. Bladet gis ut av Norges Husflidslag. Som Husflidshåndverker er jeg knyttet til den norske "husflidsfamilien" og heier på alle som arbeider for å videreføre norske håndverkstradisjoner på nye måter eller på mer gammeldags vis. 

Tidsskriftet Norsk Husflid kan kjøpes, leses på biblioteket, eller bedre, du kan abonnere på Norges største fagblad innen husflid og håndverk, se HER. Nå skal jeg sette meg i godstolen med en kopp varm te og lese om meg selv og mange andre mer interessante folk.

Leser du Norsk Husflid?
Hva synes du om bladet?

Hilsen Kari
tlf + 47 951 37 750

2 kommentarer:

  1. Gratuliere dir zu deiner Arbeit + Artikel ..lg aus Salzburg

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Mona! Gøy med litt oppmerksomhet! Ha kreative vårdager som florist! Kari

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!