12.11.2017

10 års jubileum.

Ja i morgen er det 10 år siden åpningen av mitt eget atelier. Og nå midt i julestria har jeg ikke engang tid til en skikkelig feiring. Men jeg feirer litt så godt jeg kan, henger amaryllis i taket, pynter med julepynt og ønsker folk velkommen til besøk og kurs på Atelier Kari. 

Å henge opp amaryllis har blitt en juletradisjon hos meg. Stilken er hul og fylles med vann. For at opphengstråden skal skjules og ikke skade stilken, så pynter jeg den. Her med edelgran og rognebær på sølvtråd.

Amaryllis er en snittblomst det er lett å bli glad i. De store klokkene er magiske, enten de er hvite som her, dyp røde eller fargesprakende rødoransje. De holder seg ca to uker hvis de får jevnt med vann og ikke henger alt for varmt.


Før jeg bygde Atelier Kari, var jeg så heldig i flere år å få leie et bryggerhus hos Bjarne og Inger-Lise i Svullrya. Da fikk jeg prøvd ut om det var liv laga for en minibedrift med naturdekorasjoner. Og interessen har bare økt med årene og det har til tider vært travelt på atelieret. Og det er det nå også.

Denne helga kom snø, kulde og julestemningen. Og jeg kan feire 10 år med eget atelier, med et stemningsfullt juleverksted!

Velkommen! 
Fredager og lørdager 11-16 før jul og alltid på forespørsel.


Hilsen Kari
tlf 95137750

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!