29.10.2017

Full Julerulle!

Ja det er full jul i hode, hender og gjøremål for meg fra tidlig i oktober og fram til Jul. Etter å ha vært på langfart til Mosjøen, har jeg nå åpnet dørene her hjemme med Juleverksted.  Døra er pyntet, englene og dompappene tatt fram, så nå er det bare å komme på besøk og bli inspirert.


Inspirert ble også Eva som var med på workshop på Finnskogtoppen sist uke. Så inspirert at hun kommer en tur på kurs til mandag hit på Atelieret også. Veldig flink og hyggelig gartner å bli kjent med!
Å bestille dagskurs på Atelier Kari er som å bestille time hos tannlegen, men mosedotter gjør ikke vondt!

Mange kurs er gjennomført og mange kurs og bestillinger gjenstår, så det er travle tider med gransus i serken. Men moro er det! Du er velkommen til Atelier Kari, dette kan jeg tilby i år:
  • Åpent Atelier Kari Fredager og Lørdager kl 11-16 fram til og med 16. desember med mye spennende innen naturdekorasjoner, hobby, julestæsj, gaver og bestillinger!
  • Og jeg åpner ved forespørsler på dag- og kveldstid til 23. desember.
  • Også åpent når skiltet ÅPENT henger oppe ved veien. 
  • Muligheter for besøk og kurs for små og store grupper utenom åpningstidene. Mer om kurs HER.
Velkommen til inspirasjon på Kreativt Juleverksted!

Hilsen Kari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!