06.01.2017

Late meg i godstolen?

Naturen hviler med snø og ned mot -25C. Men selv har jeg ikke tid til å hvile i lenestolen, hverken denne som står på tunet, eller den varme ved peisen inne. For januar i år går med til opprydding, varetelling, regnskap og å planlegge kurs, utstillinger og andre aktiviteter for det nye året, Og det er ikke småtteri jeg skal være med på.

Så nå er det bare å ta sats, få unna oppryddingen og kaste meg over materialene og skape nye naturdekorasjoner å ha med til Hadeland Glassverk, Rørosmartnan, Finnskogutstillingen og Finnskogtoppen. Og vil du lære mer om naturdekorering er du velkommen til kurs i 2017. Se oppdatert aktivitetsplan HER. 

Ha et Kreativt og Godt Nytt År!

Hilsen
Kari
Tlf:  +4795137750

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år!
    Du verden som du står på!
    Ja når jobben er lystbetont så går alt som en lek,
    slik er det nok hos deg også.
    Selv om det med opprydding og varetelling kan være litt kjedelig... :)

    Inger G.

    SvarSlett
    Svar
    1. Gødt nytt år til deg også Inger! Ja regnskap og rydding er kjedelig, men hvis jeg bare begynner tidlig nok, så står jo de morsomme oppgavene i kø :o) Ha en fin helg!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!