18.12.2016

Nye julekuler.

Jeg har vært på julejakt etter nye uttrykk med den tradisjonelle kvitkrullen (populert kalt reinsmose). Denne gangen endte det opp med pyntekuler pyntet med myk kråkefot, nesten som et grønt julebroderi mot den lyse laven.

Grunnkulene som jeg bruker til pyntekulene, lager jeg selv. Furuballene som ligger sammen med de nye lavkulene, er de mest delte av mine innlegg på Pinterest. Og oppskriften på grunnkuler, pyntekuler og furuballer finner du HER.

Legg pyntekulene av bar eller lav ute, men ta dem gjerne inn og bruk dem til bordpynt når du får julebesøk.

I morgen tar jeg sats for en trivelig juleinnspurt på atelieret, med hengende amaryllis i takkransen og åpent Atelier kl 11-17 helt torsdag 22 desember.

Ha en trivelig Juleinnspurt du også.
Men husk at trivsel må du skape!

Hilsen Kari
tlf +47 95137750
kar-rudi@online.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!