03.12.2016

Kvisthjerter mange vil ha.

I år har jeg fått mange bestillinger på store og små hjerter i bjørk. For noen år siden ble jeg invitert til Skaslien Gjestgiveri for å se på hva som kunne gjøres for å få det nye inngangspartiet hyggelig. Da lagde jeg blant annet et stort dobbelt kvisthjerte som du kan se under. Bjørkehjertene er fine både med og uten lys.

Etter det har det blitt mange store og rustikke kvisthjerter. Jeg er begeistret for bjørkekvister med lav som gir et særpreget uttrykk. Vi har mye bjørk med lav på her på Finnskogen.

Jeg tror mange er begeistret for de lavdekte kvistene fordi de kommer så rett fra villmarka og er ubehandlede og naturlige.

Disse siste jeg lagde er halvstore og skal sendes til Bergen. Håper de blir tatt vel i mot. Kvisthjerter i bjørk kan holde seg pene i mange år og de passer i nesten alle omgivelser.

Ha kreative førjulsdager du også!

Hilsen Kari
tlf +47 95137750

8 kommentarer:

  1. Nydelige hjerter! God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og god helg til deg også Randi!

      Slett
  2. Very nice heart, simple. I like it very much! Greating.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you for inspiring words! Have a nice day!

      Slett
  3. Hei, Kari.
    Ja, de kvisthjertene dine er virkelig flotte. Har sett det fine hjertet du har laget på Skaslien, og kommer til å se det til helgen igjen. Tenker alltid på deg når jeg ser den.
    Ha en fin førjulstid!
    Klem fra Anne- Britt :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for skryt og ha det fint på Skaslien, flott sted!

      Slett
  4. Nydelige hjerter ! Har du en video med fremgangsmåte på disse hjertene ?
    Hilsen anna

    SvarSlett
  5. Takk for skryt Anna! Desverre ingen video, er litt komplisert. Men jeg skal ha kvisthjertekurs i Lørenskog Husflidslag 25. februar med påmelding til Studieleder Marita Gustavsen 93 03 46 95 mini-marita@hotmail.com . Ha en fin søndag!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!