05.07.2015

Å vise gjester fingern'.

Etter å ha blitt inspirert av alle de som driver med flotte støpearbeider i betong, lagde jeg i fjor noen flittige hender som skulle hjelpe meg å luke. Men fordi jeg ikke var så lur at jeg hadde en liten ståltråd nedi hver av fingerne, så ble det som skulle være en hjelpende hånd til noe helt annet.

Ruiner i gresset. Så å vise gjestene mine fingern' som velkomst, var ikke tilsiktet. For litt over et år siden var jeg på historisk tur til Roma i to uker blant ruiner og slitne antikke skulpturer som manglet litt hist og pist. Så nå har jeg fått mitt eget Forum Karirum og lar mine støpte gummihanske-hender få lov til å stå der å sprike, enn så lenge. Og heldigvis har gjestene som kommer på besøk til Atelier Kari, en god porsjon humor. 

Sammen med et støpt fat med takløk og en rusten fugl, ønsker jeg å vise fingrene mine velkommen til sommeråpent Atelier Kari Torsdag til Søndag de to neste ukene i Juli: 9-10-11-12 og 16-17-18-19  kl 11-17.

Velkommen til sommeråpent Atelier med villblomster og mosedotter!



kar-rudi@online.no

3 kommentarer:

  1. De ble da morsomme da :) Selv om de ikke ble helt som du hadde tenkt :) Ha en fortsatt god helg :)

    SvarSlett
  2. Hej Kari!
    Hvor herligt med hjælpende hænder;-)))) ved vores låge står der en glad lille trold og viser gæsterne fingeren;-) og jeg har hængt et kobberhjerte på den strittende finger.
    Ha en dejlig tid med dine gæster.
    Hilsen Anette

    SvarSlett
  3. Takk Inger Johanne og Anette for hyggelige kommentarer! God helg til dere også!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!