26.11.2014

Julehuset på Domkirkeodden har åpent 1. helga i advent.

Og jeg skal dit for å vise kransebinding og ha salgsutstilling. Det var morsomt å få oppdraget med å lage julegirlanderen og pynte velkommen. Løtenbygningen på Hedmarksmuseet er et takknemlig hus å pynte. 

Brukshåndverkerne i Hedmark har hatt Julehus med salg av egenproduserte varer i dette flotte gamle huset i mer enn 25 år. I tillegg er det inviterte gjester med lokalmat og bakst. Det er en glede å få være med denne flotte gjengen og markere den første helga i advent! 

Velkommen til peisestua og svele og kaffe.
Åpent lørdag 29. og søndag 30. november kl 11-17



kar-rudi@online.no

2 kommentarer:

  1. Der skulle jeg ha vært :)
    Håper du gjør godt med salg Kari, og at du møter masse trivelige folk.

    Jeg planlegger nå en bloggpost på moseplassen hvor jeg viser veit til et utvalg skandinaviske blogger med flotte juledekorasjoner. Der vil jeg jo gjerne ha med deg naturligvis :D I den forbindelse så vil jeg gjerne plukke to bilder på bloggen din og legge inn hos meg som en teaser. Bildene blir naturligvis kreditert, og jeg lenker som sagt hit til deg.
    Kan jeg få låne to bilder?

    SvarSlett
    Svar
    1. Klart du kan låne bildene mine Anne, så mange du vil!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!