27.10.2013

Hender i Arbeid - Vestlandsturne.

Den siste uka har jeg holdt to kurs og tre inspirasjonsforedrag. Et skikkelig Vestlandsstunt! Her er hendene i arbeid på kurs i Eide Hagelag.
 
Det som er så flott med å reise litt rundt for å inspirere og formidle det jeg kan om naturdekorering, er at jeg treffer så mange flotte mennesker. Hvem som inspirerer hvem, spør jeg meg? Etter endt kurs i Molde Hagelag var alle damene stolte av hva de hadde laget. Flotte kranser, hjerter og blomsterholdere!
 
Bonusen for meg var at jeg fikk privat innkvartering hos tre hyggelige hagegale vertsfamilier, og jeg var på hagevandring og besøk i hele fem flotte hager. Her er bilde av det høyreiste og vakre huset til Aud i Parkveien. Selv senhøstes bugner blomsterkassene.
 
Aud (stående) er leder i Molde Hagelag og en ivrig hageblogger. Hun tok vel i mot meg og min vertinne Karina i Molde på hagebesøk. Det var spennende og inspirerende! Masse fint å se. Vil du se mer av Auds hage og hennes hagetips, kan du besøke bloggen Parkvegens Hageglede.
 
Ha en glad uke!


kar-rudi@online.no

3 kommentarer:

  1. Oj! Har du vore så nær? Neste Vestlandsturne må du legge til Sunnmøre ;-)
    Kjekt å kunne inspirere kvarandre!

    Fortsatt god søndag @-}--

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen! jeg hadde inspirasjonsforedrag på Vestnes også. Trodde kanskje det var Sunnmøre? Ha fine høst dager!

      Slett
  2. Nei, jeg skal ikke til Lillestrøm.
    Jeg skal på et annet Julemarked.

    Takk for hyggelig hilsen hos meg :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!