15.07.2012

Hageinspirert på Hagefestival.

Nordre Land Hagelag ga meg hageinspirasjon så det holdt når jeg var utstiller, foredragsholder og gjest ved deres 60-årsjubileum. Jeg har skrevet om det før, men jeg må bare vise litt mer. Her ser dere en lang dekorert vegg i festivalområdet.


For Hagelaget er det viktig å ha en hjelpsom blomsterhandler som medlem. Chatrine Jartoft driver Floriss på Dokka og her er hennes stand med en av hennes ansatte. Chatrine har tatt alle bildene på dette blogginlegget.

Åpningen stod ordføreren for. Hun klipte girlandersnoren og var tilstede begge dagene. Festivalkomiteen hadde masse arbeid i månedsvis i forveien og skal ha all ære av det, ikke bare morsomme hatter og forklær, men for et virkelig flott arrangement.


Dokka sentrum var stengt av og mange utstillere og besøkende trivdes i sentrum den dagen. Jeg er stolt over å ha vært med på et så flott arrangement. Det endte opp med at jeg ble mer inspirert enn det jeg sannsynligvis bidro med selv. Hagelaget har egen blogg og bildene fra hvordan de lagde utedekorasjonene ser du HER.

 Takk for at jeg ble invitert og inspirert!





kar-rudi@online.no

1 kommentar:

  1. For en fantastisk vakker dekorert vegg!
    Ønsker deg fine sommerdager! :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!