19.12.2011

Moseball på dørhåndtaket.

En moseball på dørhåndtaket? Ja hvorfor ikke? Jeg lagde meg noen ikke alt for store mosekuler med litt kråkefot og festet på et linbånd. Nå har de hengt der i adventstida og det fungerer helt fint. Ballen består av mose tvers igjennom.

Og moseballene gjør dørpynten enda finere. For de av dere som har dører som det er vanskelig å pynte med kranser eller hjerter, er kanskje en moseball tingen?

Jeg bobler litt over nå som det nærmer seg jul, så nå kommer det et nytt blogginnlegg hver dag resten av uka. Håper ideer og bilder kan være til inspirasjon for mine flotte blogglesere, som legger igjen kommentarer her og på Facebook og som sender meg koselige mailer. Tusen takk!

Ha en flott dag!


kar-rudi@online.no

3 kommentarer:

  1. Ja, det var jo en fin ide, den pyntet jo fint opp ilamme det andre på døra :)

    Ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  2. Flott advent/julepynt.So mykje fint å finne i naturen.
    Ha ei fortsett fin førjulstid.
    Beste Helsing
    Thore

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!