06.10.2011

Utstilling i Grue Rådhus

Da jeg ble spurt om å lage en utstilling i Grue Rådhus, svarte jeg ja med en gang. Dette er en flott mulighet til å vise fram hva jeg arbeider med her på Finnskogen til de som bor og arbeider på Kirkenær.


Vestibylen i Rådhuset er krevende lokaler å stille ut i, med dører og vinduer over alt, men skiferveggen inviterte til spennende montering.

Jeg har med både kransen og hjertet som jeg nylig har vist fram her på bloggen. og mange andre store og små arbeider. Det er en salgsutstilling, og jeg tar gjerne i mot bestillinger på liknende arbeider også.

Utstillingen er åpen i Rådhuset på Kirkenær i åpningstiden, kl 8.00 til kl 15.00 mandag til fredag fram til og med 10. november.

Takk til Servicetorget i Grue kommune for at jeg ble invitert.
Titt innom om du har anledning!

8 kommentarer:

  1. Du og du så artig :-D
    Tenk å få en sånn invitasjon, gratulerer så meget! Men så er det jo vel fortjent, da :-)

    SvarSlett
  2. Drahá Kari? Dktuji za milý komentář na můj blog je mi ctí a potěšením!!!Fantastické aranžmá ,to umíš jen Ty!Nádherné přírodní s ůctou Daja -CR

    SvarSlett
  3. Så mye vakker du lager, Kari :O)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  4. En fantastisk side du har her. Ønsker meg flere ting her..

    SvarSlett
  5. Gratulerer med utstilling, så morro! Har vært innom bloggen din mange ganger, og blir alltid inspirert!
    Jeg kommer snart igjen.

    :) Kamilla

    SvarSlett
  6. Ååå, du lager så vakre og ekte ting Kari.
    Synes det er SÅ kjekt å se !

    Lykke til med utstillingen din og
    høstklem med på veien fra meg!

    SvarSlett
  7. Vakre dekorasjoner!

    SvarSlett
  8. Takk skal dere ha for de vakre ordene som kaster glans over utstillingen min! Jeg blir rørt, så takk igjen!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!