19.10.2010

Kari i FEELGOOD

Tilgi meg for her kommer litt skryt, men jeg er bare så veldig stolt og glad! Livsstilsmagasinet FEELGOOD spurte meg tidligere i høst om jeg ville bidra med inspirasjonsstoff i deres tidsskrift for en tid framover. Og jeg var tøff nok til å si ja. I høstnummeret som nettopp har kommet ferskt fra trykkeriet, er det en side med den første presentasjonen av meg og min virksomhet.

Gullaug Pless som er redaktør, har skrevet så fint om meg. Hun har egen Facebook-side for bladet og er på Twitter som @gullaug. Vi traff hverandre på Twitter, og hun ble litt fascinert av denne bloggen min og tok kontakt. Morsomt! Og en takk også til  Marianne Bratt Ricketts som står for den flotte layouten.

Nå er jeg godt i gang med å forberede juleutstillinger. Og jeg ønsker FEELGOOD hjertelig velkommen til julepyntet Atelier Kari i desember!

17 kommentarer:

  1. gratulerer! nå får du delt de fine tinga dine med ennå flere folk! :)

    SvarSlett
  2. Så morro! :O)
    Det hjertet var helt nydelig,
    klem :O)

    SvarSlett
  3. Gratulerer!
    Du lager så mye fint:) Jeg har laget en dørkrans av tørre grankvister bl.a. etter inspirasjon fra bloggen din!

    SvarSlett
  4. Så artig at bladet er ute! Du har jo så mye å by på, flott at et blad har sett dette og invitert deg inn :)

    Gratulerer Kari! Og jeg gleder meg til å se hva julenummeret byr på :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer! :D

    SvarSlett
  6. Så morro.
    Det er ikke vanskelig å se at du har "øye for det"
    -OG samtidig KAN lage det selv.
    Det er klasse over bindinga di.
    Klem

    SvarSlett
  7. Takk for hyggelige ord!Det er så flott å kunne være til inspirasjon for naturgleder. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Så fint det ble, gratulere og lykke til

    SvarSlett
  9. Så gøy. Det ser virkelig flott ut :-) Lykke til.

    SvarSlett
  10. Så fin blogg du har! Helt etter min smak ja! Fant den via moseplassen. Så utrolig mye fint du lager!

    Denne siden vil jeg gjerne følge med på videre.
    Ha en fin kveld.

    Hilsen Gry K

    SvarSlett
  11. Vi i FEELGOOD er veldig begeistret for at Kari øser av sin skapergledet i magasinet vårt. Du lager flotte ting med høy kvalitet. Det var det vi i FEELGOOD ble så begeistret for. Vi hyller på norsk kunsthåndverk og norsk design. I dette bilder faller du naturlig inn Kari! Dersom du som leser denne siden ønsker å følge oss på fb, har vi en side der som det drypper nyheter på hver uke.

    SvarSlett
  12. skjønner godt du er stolt Kari og med god grunn det må jeg få si ;)

    lykke til videre, håper du har et lite lager av det ene og det andre før snøen virkelig har lagt seg...

    klm

    SvarSlett
  13. Jeg kom hit inn via Annes blogg og syns jeg maa legge igjen en liten hilsen og en TAKK. Jeg har hygget meg lenge og stort her inne - nydelige bilder, artige dekorasjoner og masser med inspirasjon.

    Jeg legger meg til som foelger sann at jeg kan komme tilbake og hygge meg enda mere. Ha en super helg.

    SvarSlett
  14. Takk for flotte hilsener og ha en lykkelig helg!

    SvarSlett
  15. Ååå FOR en inspirasjon du er :o)
    Det oser av ideer, ønsker og drømmer her hos deg! Så mye vakkert du får til.
    Ville legge meg som følger hos deg, men det var ikke enkelt - må være noe feil ikveld, skal prøve det en annen dag!
    Ha ei super helg!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  16. Hei! Jeg fant deg via Anne på Moseplassen, så flott blogg du har :) Nydelige dekorasjoner! Nå skulle jeg ønske jeg bodde på mine aners hjemtrakter, slekten på farssiden kommer fra Grue/Finnskog, Vang og Vinger.

    SvarSlett
  17. Så kjekt å bli slik positivt beskrevet, og det vel fortjent. Takker moseplassen for at hun la ut innlegget med deg. Jeg ble superinspirert. Jeg hadde tenkt å lage noen kranser for å henge på døren til jul. Nå vet jeg hvordan. Naturlige kvistkranser er det flotteste jeg vet. Du har laget så mye annet fint også så jeg følger deg videre. Venter i spenning på juledekorasjonene dine.
    Håper jeg kan skrive litt om deg, og linke til deg litt senere på bloggen min? Må prøve meg på en krans først he he.

    Ha en fortsatt fin helg.
    Randi

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen! Beklager at jeg må ha robotbekreftelse for å unngå masse spam!